خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1397/11/13 11:12:04 PM

با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت علمی و وزارت علوم؛

حمایت از پایانامه های فناورانه 

با انعقاد تفاهم نامه ای میان معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم تحقیقات و فناوری از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست حمایت می‌شود.

حمایت از پایانامه های فناورانه


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های فناورانه دکتری تخصصی که ماحصل آنها تولید محصول مورد نیاز کشور است حمایت می‌شود.
پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های فناورانه دکتری تخصصی از هفتم تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری فرصت ثبت نام دارند و نتایج داوری در تاریخ ۲۵ اسفند ماه جاری اعلام می‌شود.
این رساله‌ها و پایان نامه‌ها در ۳۲ محور و موضوع در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست قابل ارائه هستند که طرح‌های فناوری استحصال آب از رطوبت هوا، فناوری تولید و استخراج نمک‌های صنعتی از منابع شورابه‌ای در سطح کشور و تولید آب ارزان قیمت جهت کشاورزی گیاهان هالوفیت، توسعه سیستم فناوری بازیافت آب اسپری درایر در کارخانجات کاشی و سرامیک و مدل‌های فناورانه اجرایی برای کاهش تبخیر از سطح آب‌های استخرهای کشاورزی و دریاچه‌های سدها از جمله این محورها است.
طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت و تبادل داده‌های پایه تغییر اقلیم و خشکسالی کشور بر بستر WEB، روش‌های تبدیل تهدید ریزگردها (ماسه بادی) به فرصت‌های اقتصادی و شغلی در مناطق تحت پوشش ، توسعه عملیات شورورزی و راهبری فناوری‌های دانش بنیان به منظور کنترل و تثبیت گرد و غبار و مدل توسعه‌ای استفاده از ظرفیت‌های آب و خاک حوزه‌های آبخیز کوچک کوهستانی، کاهش تبخیر و هدررفت آب از دیگر محورهایی است که می‌توان در خصوص آنها پایان نامه و رساله ارائه کرد.
مدارک موردنیازبرای ثبت نام پایان نامه‌ها و رساله‌ها کاربرگ ثبت‌نام تکمیل‌شده، کاربرگ تعهد تکمیل‌شده و تصویر برگه تصویب پیشنهادیه رساله / پایان‌نامه با امضای استاد راهنما و معاون پژوهشی (تحصیلات تکمیلی) دانشکده یا رئیس مؤسسه ذی‌ربط است.
در شرایط پذیرش این پایان نامه‌ها و رساله‌ها آمده است که باید از هیچ منبع دیگری به جز منابع دانشکده / دانشگاه ذیربط حمایت نشده باشند و درحال شروع که در زمینه اولویت‌های فناوری ستاد، پیشنهادیه مصوب دارند (بیش از شش ماه از تاریخ تصویب آن گذشته نباشد) و زمان دفاع پایان نامه / رساله حداکثر تا بهمن سال آینده باشد.
همچنین موضوع پایان نامه / رساله باید منطبق با موضوعات مورد حمایت در سامانه بوده و خروجی آنها حتماً منتج به ارائه کالا، نرم افزار یا خدمت فناورانه مشخص شود.
باید توجه داشت که پایان نامه / رساله‌هایی در اولویت حمایت قرار می‌گیرند که در موعد مقرر ارسال و در کارگروه مشترک داوری مصوب شوند. این درحالی است که در صورت تعدد پیشنهادها در کارگروه مشترک داوری در هر یک از موضوعات مورد نظر، حداکثر تا ۵ مورد، بررسی و داوری شده و حداکثر ۳ درخواست مورد تأیید، حمایت می‌شوند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند کاربرگ حمایت از پایان نامه و رساله را از سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی http://omrani.msrt.ir/fa/page/1121  دریافت کرده و پس از تکمیل آن را به آدرس مورد نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند.
 
انتهای خبر///
 
منبع؛ ایسنا


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز