خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/03/01 12:21:30 AM

زاکانی: اساس بیانیه گام دوم تشکیل «جامعه الگو» است 

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: اگر می‌خواهیم تا به سمت جامعه الگو پیش برویم، باید هم دارایی‌هایمان را خوب درک کنیم و هم بتوانیم داشته‌های خود را با دقت نظر و با نگاهی ناظر به آینده بکار گیریم.

زاکانی: اساس بیانیه گام دوم تشکیل «جامعه الگو» است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز،علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در نشست «گام دوم و وظیفه رسانه‌های انقلاب» که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی صحبت از گام دوم می‌کنیم صحبت از این است که بناست یک جامعه الگو بسازیم و اساس گام دوم، تشکیل جامعه الگو است.وی با بیان اینکه باید راه طی شده تا امروز را به درستی مرور کنیم، خاطرنشان کرد: گام دوم سه جز به خواننده انتقال می‌دهد که یکی روایت درست از راه طی‌شده، دیگری تبیین شرایط موجود و جزء دیگر نیز اولویت‌های بزرگ برای تحول بزرگ در کشور است.

وی افزود: در برابر کسانی که راه طی شده را سیاه‌نمایی می‌کنند باید روایت درستی از گذشته داشته باشیم که رهبری چارچوب آن را بیان کردند.

زاکانی با تأکید براینکه باید هم دارایی‌هایمان را خوب درک کنیم و هم بتوانیم داشته‌های خود را با دقت نظر و با نگاهی ناظر به آینده بکار گیریم تا به سمت جامعه الگو پیش برویم، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید سرآمد و الگوی کشورهای جهان قرار گیرد. شاهد بودیم که ترامپ اذعان کرد که پس از روی کار آمدن متوجه شدم بزرگترین دشمن آمریکا جمهوری اسلامی ایران است. برای شیاطین عالم بزرگ‌ترین دشمن مجموعه‌ای است که امروز الهام‌بخش جهان شده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان ضمن اشاره به اینکه ما در ساختن دولت اسلامی باید 7 سطح را در نظر بگیریم، تصریح کرد: فکر و اندیشه، نظریه‌پردازی، قوانین، ساختارها و آئین‌نامه‌ها، برنامه‌ها و نیروی انسانی را باید برای نیل به دولت اسلامی مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: انقلاب در حوزه فکر و اندیشه انفجار نور بود و حوزه‌ها و دانشگاه‌های ما در این خصوص نقش مهمی را ایفا کردند ولی باز نیازمند حرکتی اساسی هستیم.

زاکانی با بیان اینکه ساختن یک نظام همگون و دقیق نیازمند نظریات بنیادین و کاربردی است، اظهار داشت: نظریاتی توسط دانشگاه‌ها و مراکز علمی تولید شده ولی هنوز به معرض سنجه دیگران قرار داده نشده است و در این حوزه خلاء جدی احساس می‌کنیم.

وی افزود:‌ در حوزه نظامات نظام سیاسی تحولاتی ایجاد شده و در مقوله دفاع نیز نظام دفاعی جدید پیاده شد ولی نظام اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ما دستخوش تغییر نشده و سنگ راه تحول کشور شده است که در این خصوص هم نیازمند تحول هستیم.

زاکانی با اشاره به اینکه 12 هزار قانون داریم که بخش مهمی از آنها بند پای مردم است و مسیر نادرستی ترسیم می‌کند، گفت: محصول این قانون‌ها خلل و فُرجی است که باعث می‌شود قانون‌‌دانان قانون‌شکن با علمی که دارند سرمایه‌های جامعه را به یغما ببرند.

انتهای خبر///

منبع، ایسنا


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز