خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/02/30 11:41:23 PM

در منطقه 17صورت گرفت:

جذب سرمایه بخش خصوصی برای توسعه مناطق شهری / تحقق شهررنگی با پیوند میان رنگ و طبیعت  

امیر محسنی شهردار منطقه۱۷ در تشریح اقدامات توسعه پایدار کوچکترین منطقه تهران گفت: اجرای طرح های مختلف برای افزایش سرانه های خدماتی و جلب سرمایه بخش خصوصی توانسته روند توسعه این منطقه به عنوان یکی از کوچکترین و متراکم ترین مناطق تهران را شتاب بخشد که اجرای طرح های رنگ محور که پیوند رنگ و طبیعت است توانسته این روند را تسریع کند.

جذب سرمایه بخش خصوصی برای توسعه مناطق شهری / تحقق شهررنگی با پیوند میان رنگ و طبیعت


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ شهردار منطقه17با اشاره به افتتاح چهارده پروژه مشارکتی،عمرانی و ترافیکی گفت: خرسندم که حاصل هجده ماه فعالیت در مدیریت شهری منطقه17 افتتاح چهارده پروژه مشارکتی و عمرانی ست. نوید بخش است که بگوییم این تنها فاز نخست پروژه های افتتاحی و بهار توسعه ست و به زودی اخبار دیگری از پروژه های خرد و کلان به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.


امیر محسنی با تاکید بر اجرای طرح های متنوع در سطح منطقه اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای چهارده پروژه شهری 38 میلیارد تومان بوده است. البته در ارتباط با احداث و بهره‌برداری پروژه‌های امروز یک ریال از منابع شهرداری هزینه نشده است و در واقع شهرداری تهران فقط مکان‌های احداث پروژه‌ها و همچنین پروانه‌های مدنظر را صادر کرده است.

شهردار منطقه 17 با اشاره به پروژه های متنوع در فاز اولیه افتتاح ادامه داد: محسنی افزود: اکنون 6 پاتوق محلی و همچنین دسترسی محله زمزم و همچنین سالن ورزشی و استخر بانوان به بهره‌برداری رسید. تلاش می‌شود هر دو ماه یکبار افتتاح چند پروژه را در محدوده منطقه 17 داشته باشیم که براساس برآورد صورت گرفته اعتبار این پروژه‌ها 150 میلیارد تومان خواهد بود.
شهردار منطقه 17 با اشاره به برنامه توسعه منطقه گفت: حسب دستور شهردار محترم تهران و مطابق با برنامه چهارساله توسعه منطقه 17، استفاده بیشتر از رنگهای جذاب در زیباسازی محیط و اجرای طرح شهر رنگی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که خوشبختانه با اجرای دیوارنگاره هایی در مجموعه ورزشی شهدای زمزم(زمین تهران) و مرکز کارآفرینی و توانمندسازی برادران شهید حسنی تنها در یکماهه گذشته، این مهم در مرحله تحقق گرفت.
امیر محسنی از اجرای موفق این طرح خبر داد و افزود: پس از تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر استفاده از رنگ در شهر، مجموعه مدیریت شهری منطقه17تصمیم گرفت تا علاوه بر آنکه برای آذین بندی معابر و میادین از رنگهای متنوع استفاده کند،با اجرای طرح هایی همچون گلجای و کاشت گلهای رنگی، پیوند گرمی میان رنگ  با طبیعت ایجاد نموده و شهر را دلپذیرتر کند. که این موضوع در معابر مختلف اصلی و فرعی در دیواره های اماکنی همچون مدارس و جداره های آزاد به اجرا درآمد.

شهردار منطقه 17 با اشاره به استفاده از رنگهای ترافیکی و طول عمر بالا گفت: پس از اجرای طرح های رنگ آمیز معابر، جداره های سطح محدوده نیز با رنگهای شادی همچون سبز، سفید و آبی رنگ آمیزی شد و نرده های بزرگراه شهید چراغی نیز به صورت یکدست رنگ آمیزی مجدد شد. برای اجرای این طرح از رنگهای ترافیکی با طول عمر بالا که سازگار با محیط زیست هستند استفاده شده تا فضایی دلنشین برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

محسنی اجرای این طرح را از نمونه های موفق زیست پذیر نمودن شهر خواند و تصریح کرد: در راستای تصمیم شهردار تهران فعالیت‌های نقاشی دیواری را در منطقه دنبال کرده‌ایم. این اقدامات توسط دانشجویان هنر، کودکان کار و گروه‌های دخیل دیگر صورت گرفته و ماحصل آن نقاشی های دیواری، رنگ آمیزی و پاکسازی جداره‌های شهری، رنگ آمیزی جداول، رنگ آمیزی نرده‌ها و پل‌های عابر پیاده است.

وی با اشاره به اجرای طرح گذر طهرون گفت: برای نخستین بار در منطقه 17 طرح زیست شبانه با اجرای گذر فرهنگی خدماتی رستورانی گذر طهرون با رنگ و بوی تهران قدیم اجرا شده که در آن رنگهای گرم با ترکیبی از فضای سنتی توانسته محفلی برای خانواده ها و جذب گردشگر در شبهای ماه مبارک رمضان شود.

گفتنی ست چندی پیش و با حضور پیروزحناچی شهردار تهران، از چهارده پروژه مشارکتی،ترافیکی و عمرانی در منطقه 17تهران بهره برداری شد تا به گفته مسئولین، سرانه های خدماتی در این منطقه شهیدپرور ارتقا یابد.
سمیرا حسن 

انتهای خبر///


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز