خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1397/11/21 1:00:52 AM

در بیانیه مجمع جهانی اساتید به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی مطرح شد؛

راهپیمایی 22 بهمن آزمونی بزرگ برای ملت ایران  

مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در بیانیه ای بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن را آزمونی بزرگ برای ملت ایران دانست.

راهپیمایی 22 بهمن آزمونی بزرگ برای ملت ایران


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن بیانیه ای صادر و از آحاد مردم خواست تا با حضور گسترده خود در این روز ثابت کنند پس از گذشت 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، ایران همچنان پابرجاست.
متن این بیانیه به این شرح است:
بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر می‌گذارد که به همّت همۀ هواداران و حامیان خود در ایران و سایر کشور‌ها به موفقیت‌های چشم گیر و خیره کننده‌ای دست یافته است. این کانون موج انقلابی، عدالت خواهی، خدامحوری و انسان ساز توانسته است در داخل ایران نظام جمهوری اسلامی را مظهر تلفیق حاکمیت مطلق الهی بر جهان و انسان و حاکمیت خداداده انسان بر سرنوشت خویش معرفی نماید و از این طریق مبدع نوع دیگری از نظام سیاسی در جهان باشد که براساس خدامحوری، مردمسالاری را در بطن خود داشته باشد.

برهمین اساس این کانون موج انقلابی توانسته است عمق راهبردی ایران اسلامی را گسترش داده و از منطقۀ غرب آسیا به سایر قاره‌ها گذر دهد و حوزه‌های نفوذ نظام سلطه را درنوردد و بدنبال آن درصدد ترویج فرهنگ راهبردی خود در کل جهان برآید.

این کانون موج انقلابی در طول زمان بمدد بهره گیری از قدرت علم و فناوری و تکیه بر ظرفیت‌های علمی دانشگاهیان، دانشمندان و دانش پژوهان ایرانی توانسته است در بسیاری از حوزه‌های علمی مرز‌های دانش را در نوردد و به جهانیان نشان دهد که می‌توان بدون وابستگی به قدرت‌های ظاهری و تنها با اتکا به قدرت خدای متعال و مردم الگویی از نظام سیاسی نوین و سبک زندگی جدید ارائه داد و براین اساس با نفی هرگونه استعمار و استثمار حرکت نوینی را در جهان ایجاد و تقویت کرد و توسعه داد.

دقیقاً به همین دلیل هم هست که نظام سلطه به رهبری دولت آمریکا از هیچ تلاشی برای محصور سازی امواج این کانون، تضعیف و نابودی آن فروگذار نکرده است؛ و در سال‌های اخیر در تلاشی تازه، تحریم‌های همه جانبۀ خود را به روز رسانی کرده است و تلاش دارد با محاصرۀ کامل اقتصادیِ مردم ایران و بهره گیری از مزدوران خارجی و داخلی خود انقلاب اسلامی ایران را نابود کند و در این راه اکنون از خشن‌ترین و ضدایرانی‌ترین گروه در رأس حکومت آمریکا بهره گرفته است. این گروه ضدایرانی در طول حیات خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با دشمنان قسم خورده مردم ایران نیز همداستان شده و آنان را به مزدوری گرفته است.
 
بی تردید مقابله با این هجوم گسترده هوشمندی مسؤولان و حضور همیشگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف را می‌طلبد. چنانچه همۀ مسؤولان نظام و در رأس آنان با صرف وقت کافی و پیگیری جدّی بستر‌های نارضایتی را تضعیف نموده و امکان بهره برداری دشمنان از آن‌ها را به صفر برسانند و مردم نیز حضور هوشمندانه و مقتدرانۀ خود را در صحنه‌های مختلف حفظ کنند، مانند همیشه دشمنان این بار نیز شکست خواهند خورد.
 
راهپیمایی ملی و سراسری ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ محلّی برای همین حضور و آزمونی بزرگ برای یکایک مردم ایران و هواداران جهانی انقلاب اسلامی است. این راهپیمایی هرچه با شکوه‌تر برگزار شود به یقین تصویری قوی‌تر از ایران و انقلاب اسلامی به جهان مخابره خواهد کرد و محاسبات دشمنان را برهم خواهد زد.
 
به همین جهت هست که حضور هرچه گسترده‌تر و سراسری مردم در راهپیمایی ملی ۲۲ بهمن توجیه منطقی پیدا می‌کند و باید اندیشمندان، دانشگاهیان و دانش پژوهان سردمدار این حرکت مردمی، انقلابی و بزرگ باشند؛ بنابراین با اعتقاد به لزوم شکست دشمنان و سربلندی و سرافرازی روزافزون انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام ظله) از همۀ اقشار ملت ایران و عموم هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان بویژه همۀ دانشگاهیان، استادان و دانش پژوهان دعوت می‌شود در راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن حضور یابند و با حضور خود بالندگی، پیروزی و موفقیت روزافزون انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را رقم زنند.

انتهای خبر///
 


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز