خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
مفهوم شناسی تحریف در قرآن و نسبت کار ویژه آن با انقلاب اسلامی       تحریف و نسبت آن با تحریم       اهداف و پیامد‌های توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی       شکست سیاست دشمن، نتیجه بصیرت دینی و مهارت ملّی ایرانیان است       خدا قوت مهندس بسیجی! آزادی ۲۵۷۴ زندانی بایکوت شدنی نیست!       ۸۲۳ کانون جنبش استادی از عملکرد بسیج مستضعفین تقدیر کردند       فعالیت ۴۰۰ گروه جهادی در امر به معروف و نهی از منکر       کاهش ابتلا به کرونا از طریق گوشی‌ پزشکی دیجیتال ایرانی       قیمت‌های میلیونی و میلیاردی از کجا آمد؟ از مسیر غلط گذشته برگردیم؛ راهبرد درست: «اقتصاد قوی»        رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی از هیچ کوششی برای حمایت از مردم فلسطین دریغ نمی‌کند       آقای خوئینی‌ها! آدرس غلط ندهید       هجدهمین شماره نشریه تحلیلی بصائر منتشر شد       نامه استادان و نخبگان ایران به مردم ستمدیده آمریکا رونمایی شد       پاسخ ۲۲۰۰ استاد دانشگاه به پروژه‌ی مصونیت خواص مقابل قانون       تامین «امنیت ملی و اقتصادی» با تولید ۱۰۰میلیون تن محصول پتروشیمی       قالیباف:‌ همه منتخبان تهران برای دوری از سیاسی بازی هم‌قسم شده‌اند       محکومیت 34 نفر از اخلالگران بازار خودرو، سکه و ارز و 2 حکم اعدام       تیر عدم رعایت ایمنی بر قلب اماکن تاریخی و میراث فرهنگی       اجرای طرح ترافیک بعد از عید فطر قطعی است       آخرین فرصت ایفای تعهدات ارزی صادارتی سال ۱۳۹۸ اعلام شد       
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1399/02/29 11:56:39 AM

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

اجرای طرح ترافیک بعد از عید فطر قطعی است 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اجرای طرح ترافیک در اولین روز بعد از عید فطر قطعی است و از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

اجرای طرح ترافیک بعد از عید فطر قطعی است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز، مناف هاشمی معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر به اختلافات پیش آمده در خصوص اجرا و عدم اجرای طرح ترافیک پاسخ داد. او با اشاره به افزایش بار ترافیکی پایتخت در پی عدم اجرای طرح ترافیک گفت: بار ترافیکی از ۴۲ درصد به ۷۸درصد بیشتر شده است که عامل ویروس کرونا در نقطه مرکزی تهران موثر بوده است. 

هاشمی با بیان اینکه از طرفی بار ترافیکی در مترو و اتوبوسرانی به یک چهارم کاهش پیدا کرد گفت: در پی عدم اجرای طرح مردم بهتر توانستند فاصله اجتماعی را رعایت کنند و چهار میلیون سفر روزانه در این دو ناوگان به یک میلیون سفر کاهش یافته است. 

معاون شهردار تهران ادامه داد: در نهایت اعلام شد پس از دو یا سه هفته بررسی های کارشناسی صورت گیرد و اگر لازم است تصمیم جدید گرفته شود و در همین راستا در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه وزیر کشور اختیاراتی را به استانداران کلانشهرها دادند و برای  تهران نیز مقرر شد شورای ترافیک تهران برررسی و  تصمیم گیری کند. 

هاشمی با بیان اینکه در طی ده روز گذشته این تصمیم گرفته شد گفت: با حضور شهردار تهران، ‌نماینده وزیر کشور در شورای عالی ترافیک و رئیس شورای شهر تهران  و رئیس ستاد کرونای شهر تهران دکتر زالی جلسه‌ای برگزار شد و آثار مثبت و منفی تصمیمات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت و جمع به این نتیجه و تصمیم رسید که به نفع شهر تهران است که تعادلی در حوزه سفر ایجاد شود و جلوی سفرهای کاذب در حوزه مرکزی تهران گرفته شود. چرا که این امر خود باعث تجمع در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری شده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا اول اعلام شد از امروز قرار است طرح ترافیک اجرا شود و سپس با آن مخالفت شد گفت: قرار بر این بود از امروز طرح ترافیک عملیاتی شود اما شائبه هایی در حوزه کارشناسی همچنان وجود داشت که شاید نگرانی ها بیشتر شود و در این راستا اعلام شد اگر چند روز عقب بیفتد و از ابتدای ماه اجرا شود بهتر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در نهایت گفتیم چند روز دیگر نیز این موضوع را بررسی می‌کنیم. دیشب با صحبت‌هایی که با شهردار تهران و استاندار تهران و سایر عزیزان در وزارت کشور داشتیم  اعلام شد از ابتدای ماه این کار عملیاتی شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم قطعی است یا خیر گفت: تصمیم اجرای طرح ترافیک از اولین روز  بعد از عید فطر قطعی است و از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر اجرا می‌شود. 

او همچنین درخصوص اینکه آیا وزارت بهداشت با شما هماهنگ است گفت: دکتر زالی در جلسه حضور داشتند و در مصوبه ای که امضا گرفتیم و همه عزیزان نیز آن را امضا کردند دکتر زالی نیز حضور داشت. دیشب نیز با معاون ایشان صحبت کردم و آنها نیز نظرشان بر اجرایی شدن بود.

هاشمی گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت،‌ شهرداری و وزارت کشور این است که جمعیت در مترو و اتوبوس در حد پروتکل‌ها و صندلی های موجود باشد و بار جمعیتی به سمت مترو و اتوبوسرانی حرکت نکند،‌ هرچند پیش بینی می شود بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش داشته باشیم.

انتهای پیام///
منبع؛ ایلنا


 

 
یادداشت  


گفتگو  


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز