خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1399/02/29 11:56:39 AM

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

اجرای طرح ترافیک بعد از عید فطر قطعی است 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اجرای طرح ترافیک در اولین روز بعد از عید فطر قطعی است و از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

اجرای طرح ترافیک بعد از عید فطر قطعی است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز، مناف هاشمی معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر به اختلافات پیش آمده در خصوص اجرا و عدم اجرای طرح ترافیک پاسخ داد. او با اشاره به افزایش بار ترافیکی پایتخت در پی عدم اجرای طرح ترافیک گفت: بار ترافیکی از ۴۲ درصد به ۷۸درصد بیشتر شده است که عامل ویروس کرونا در نقطه مرکزی تهران موثر بوده است. 

هاشمی با بیان اینکه از طرفی بار ترافیکی در مترو و اتوبوسرانی به یک چهارم کاهش پیدا کرد گفت: در پی عدم اجرای طرح مردم بهتر توانستند فاصله اجتماعی را رعایت کنند و چهار میلیون سفر روزانه در این دو ناوگان به یک میلیون سفر کاهش یافته است. 

معاون شهردار تهران ادامه داد: در نهایت اعلام شد پس از دو یا سه هفته بررسی های کارشناسی صورت گیرد و اگر لازم است تصمیم جدید گرفته شود و در همین راستا در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه وزیر کشور اختیاراتی را به استانداران کلانشهرها دادند و برای  تهران نیز مقرر شد شورای ترافیک تهران برررسی و  تصمیم گیری کند. 

هاشمی با بیان اینکه در طی ده روز گذشته این تصمیم گرفته شد گفت: با حضور شهردار تهران، ‌نماینده وزیر کشور در شورای عالی ترافیک و رئیس شورای شهر تهران  و رئیس ستاد کرونای شهر تهران دکتر زالی جلسه‌ای برگزار شد و آثار مثبت و منفی تصمیمات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت و جمع به این نتیجه و تصمیم رسید که به نفع شهر تهران است که تعادلی در حوزه سفر ایجاد شود و جلوی سفرهای کاذب در حوزه مرکزی تهران گرفته شود. چرا که این امر خود باعث تجمع در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری شده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا اول اعلام شد از امروز قرار است طرح ترافیک اجرا شود و سپس با آن مخالفت شد گفت: قرار بر این بود از امروز طرح ترافیک عملیاتی شود اما شائبه هایی در حوزه کارشناسی همچنان وجود داشت که شاید نگرانی ها بیشتر شود و در این راستا اعلام شد اگر چند روز عقب بیفتد و از ابتدای ماه اجرا شود بهتر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در نهایت گفتیم چند روز دیگر نیز این موضوع را بررسی می‌کنیم. دیشب با صحبت‌هایی که با شهردار تهران و استاندار تهران و سایر عزیزان در وزارت کشور داشتیم  اعلام شد از ابتدای ماه این کار عملیاتی شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم قطعی است یا خیر گفت: تصمیم اجرای طرح ترافیک از اولین روز  بعد از عید فطر قطعی است و از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر اجرا می‌شود. 

او همچنین درخصوص اینکه آیا وزارت بهداشت با شما هماهنگ است گفت: دکتر زالی در جلسه حضور داشتند و در مصوبه ای که امضا گرفتیم و همه عزیزان نیز آن را امضا کردند دکتر زالی نیز حضور داشت. دیشب نیز با معاون ایشان صحبت کردم و آنها نیز نظرشان بر اجرایی شدن بود.

هاشمی گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت،‌ شهرداری و وزارت کشور این است که جمعیت در مترو و اتوبوس در حد پروتکل‌ها و صندلی های موجود باشد و بار جمعیتی به سمت مترو و اتوبوسرانی حرکت نکند،‌ هرچند پیش بینی می شود بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش داشته باشیم.

انتهای پیام///
منبع؛ ایلنا


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز