خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/11/19 8:42:04 AM

شهردار تهران:

زیرگذر استادمعین یکساله اجرا شد / پل صدر پروژه ای گران و بی تاثیر است 

پیروز حناچی شهردار تهران در آیین افتتاح پروژه زیرگذر استاد معین و در پاسخ به اعتراض شهروندان گفت: امروز مکانیزم لازم برای تبدیل خواسته های مردم به پروژه وجود نداشته یا ضعیف است و باید به سمت اجرای پروژه بر اساس نیاز مردم حرکت کنیم.

زیرگذر استادمعین یکساله اجرا شد /  پل صدر پروژه ای گران و بی تاثیر است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ پیروز حناچی در جریان افتتاح این تونل گفت: اگر امروز عزت و افتخاری داریم و روی پای خودمان ایستاده این و تلاش می کنیم مشکلات را حل کنیم به واسطه اعتماد به نفسی است که از انقلاب به ما رسیده است.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر ادامه داد: علما می گویند آنچه علت به وجود آوردن یک موجود است علت بقای آن هم هست انقلاب ما را وحدت کلمه به وجود آورد و بقای انقلاب هم در کنار وحدت کلمه محقق می شود. طبیعتا در گام دوم انقلاب یاد گرفتن اینکه در کنار اختلاف نظر و سلیقه و عدم تطابق آن چگونه مصالح اصلی را گم نکنیم و راه را گم نکنیم از اهمیت بالایی برخوردار است.خون شهدای انقلاب اسلامی و کسانی که سالها تلاش کرده اند در دورانی که مبارزه هزینه داشت و هر کسی هزینه نپرداخت باید با اهمیت دانسته شود و امروز باید از این امانت الهی تلاش کنیم.

حناچی افزود : قانون اساسی تحت رهبری و زعامت مقام معظم رهبری هدایت کننده مسیر ماست و در زمانی که دشمن کمر بسته است که کشور را به زمین بزند هیچ راهی جز وحدت کلمه نداریم. امروز شرایطمان شبیه سال ۶۷ هست و شاید هم کمی بدتر. امروز شلیک های سال ۶۷ دشمنان تبدیل به شلیک های اقتصادی شده است و تلاش می کنند تا انقلاب را نگذارند پیش برود.

حناچی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه استاد معین ما نقشی در طراحی آن نداشتیم که اگر داشتیم شاید جور دیگری آن را طراحی می کردیم تا امروز عده ای از شهروندان ناراضی نباشند .در مدل های ترافیکی و بررسی های لازم برای تبدیل یک شریان درجه دوم به درجه یک به این موضوع توجه می شود که این تغییرات ایا باعث ایجاد تغییراتی در شهر و محله می شود و اگر این تغییر ایجاد می شود چه مشکلاتی ایجاد می کند.

شهردار تهران اظهار داشت:هیچ وقت کسی فکر نمی‌کرد دو طبقه شدن صدر تاثیری در کاهش ترافیک نداشته باشد. این پروژه گران ترین پروژه ما بوده است اما امروز از اثر گذاری فاصله گرفته است. امروز در دنیا دارند به این موضوع فکر می کنند که ایجاد مسیرهای بیشتر برای یک شهر مفید است یا کاهش استفاده از خودرو و کمتر کردن ترددهای خودرویی.

وی بیان کرد: امروز در ۱۵۰ محله شهر تهران از مجموع ۳۵۰ محله دفاتر توسعه محله ای داریم و این دفاتر گسترش پیدا می کند تا نظرات مردم را درخصوص ضرورت های هر محله احصا کنند.بدنه ما در شهرداری تهران نمی داند یا نتوانسته است که چگونه خواسته های مردم را به پروژه تبدیل کند که این یک چالش برای ما محسوب می شود زیرا در بسیاری از موارد لزوما چیزی که ما آن را مشکل و نیاز قلمداد می کنیم از نظر مردم مشکل و نیاز نیست.

وی گفت: امروز مکانیزم لازم برای تبدیل خواسته های مردم به پروژه وجود نداشته یا ضعیف است و باید به این سمت حرکت کنیم. در قرآن هم گفته شده است که آنهایی موفق اند که همه قول ها و موضوعات و نظرات را بشنوند و از بینش بهترین را انتخاب کنند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ما باید یاد بگیریم که خواسته های مان را چگونه مطرح کنیم تا تاثیر بهتری بگذارد. امروز عده ای به من اعتراض داشتند اما آیا بررسی کرده اند که نظر آنها برای محله استاد معین مفید است؟ اگر مشکلاتشان بیشتر شد چه باید کرد.

وی افزود: نحوه طرح مسایل می تواند شما را در بالا بردن کیفیت محلات کمک کند یا اینکه خدای نکرده کیفیت زندگی محله را کمتر کند. یک گلایه هم از مردم دارم. جایی که باید از برخی کارها خوشحال باشیم می بینیم که مسائلی مطرح می شود که درست نیست.

حناچی گفت: شما که گفتید ما چند سال است خاک می خوریم من از شما عذرخواهی می کنم اما ما یک سال است که ساخت مجدد این پروژه را به دست گرفته ایم و کاش شما می دیدید که همان زمانی که به شما وعده دادیم پروژه را افتتاح کردیم. این پروژه به درجه اهمیت از سخت ترین پروژه های شهر تهران بوده است مثل این می ماند که شما یک ماشین روشن و در حال حرکت را بخواهید تعمیر کنید.

گفتنی ست جمعی از شهروندان در هنگام افتتاح این پروژه با سردادن شعارهایی اعتراض خود را نسبت به اجرای این پروژه و یک طرفه بودن مسیر دسترسی از طرشت به خیابان استادمعین را اعلام کردند که پس از آن حناچی از بررسی دوباره این طرح و امکان دوطرفه شدن این مسیر خبرداد.

انتهای خبر///
سمیرا حسن
 
 


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز