خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/11/19 6:39:20 AM

لایحه بودجه 99 نشانگر جهش در پروژه های عمرانی مدیریت شهری است 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اقدامات مدیریت شهری پایتخت برای اجرای پروژه تونل-زیرگذر خیابان های آزادی و استاد معین تقدیر کرد و افزود: امروز شاهد اعتراض شهروندان بودم که در این سالهای گذشته بی سابقه بوده است. لازم است شهرداری تهران زمینه های مختلف این اعتراض را بررسی کند و پس از آن برای دوطرفه شدن این تونل-زیرگذر اقدام لازم صورت گیرد.

لایحه بودجه 99 نشانگر جهش در پروژه های عمرانی مدیریت شهری است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز، محسن هاشمی رفسنجانی در مراسم افتتاحیه پروژه زیرگذر-تونل خیابان های آزادی و استاد معین با اشاره به اعتراض برخی به یک طرفه بودن مسیر این پروژه گفت: برای اولین بار است در طول سی و چند سالی که از دولت سازندگی تا به حال می گذرد و در مراسم افتتاح پروژه ها حضور داشته ام این سبک اعتراض را نداده ایم. به هر حال در گام دوم انقلاب هستیم و مردم بعضا معترض هستند و اشکالی هم ندارد اما اعتراضات می تواند مسالمت آمیزتر باشد.

وی افزود: من به عنوان رییس شورای شهر این پروژه را دنبال می کردم، این بحث جدی بود که مردم محله استاد معین با این پروژه موافق نیستند، اما از طرف شورایاران آن محلات کسی سراغ ما نیامد، از سوی شورایاران جدید هم هیچ کس درباره کم و کیف این پروژه از من چیزی نپرسید. در کل من نه درخواست ملاقاتی داشتم و نه نامه ای برای من آمد که آن را ارجاع دهم.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: شورایاران عزیز قرار است به ما مشورت بدهند و ما معضلات محلات را دقیق بررسی کنیم و نظرمان را به دستگاه اجرایی بدهیم. به هر حال این تونل طوری ساخته شده است که امکان دو طرفه بودن آن فراهم است و امکان بررسی کارشناسانه آن هم هست. قطعا آقای حناچی هم به این توجه دارند و بررسی می شود.

وی گفت: الان در شرایط حساسی هستیم و حساس ترین شرایط بعد از انقلاب را می گذرانیم و با بحران های متعدد مواجه هستیم و لازم است با عمل گرایی و درایت و عقلانیت از این شرایط عبور و سعی کنیم هر چه می توانیم به مردم خدمت کنیم و رضایت مندی مردم را بالا ببریم و معضلاتی که پیش می آید را حل کنیم. در شروع کار شورای پنجم، لیست بلند بالایی از پروژه های نیمه کاره مانده بود و قرار بود این پروژه ها انجام شود و بعد سراغ کارهای جدید برویم. در سال 97، 17 پروژه افتتاح شد و الان در 70 پروژه پیشرفت های خوبی صورت گرفته است.

هاشمی به پروژه تونل استاد معین اشاره و بیان کرد: این پروژه با توجه به شناختی که از آن دارم، اقدامی جدی بود؛ بدون بستن خیابان آزادی و حادثه این پروژه انجام شد و از مدیران اجرایی پروژه بابت این امر تقدیر می کنم.

وی به بودجه شهرداری برای سال 99 اشاره کرد و گفت: بودجه سال آینده افزایش قابل توجهی دارد و از 25 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان رسیده است. بودجه عمران 43 درصد افزایش یافته است و این نوید جهش در پروژه های عمرانی در آینده را می دهد. برای این که بتوانیم به این درآمد برسیم باید از ابزارهای نوینی استفاده کنیم که TOD یکی از راه های کسب در آمد است. همچنین به پهنه S و M و R و G، پهنه T اضافه کنیم که یادگاری از شورای شهر پنجم باشد. از این طریق می توانیم درآمدهای مناسبی از محیط پیرامون مترو کسب کنیم.

گفتنی ست همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه تونل-زیرگذر خیابان‌های آزادی و استاد معین، تعدادی از ساکنان منطقه 9 شهر تهران در این مراسم حضور پیدا کردند و نسبت به افتتاح یک طرفه این تونل-زیرگذر اعتراض خود را مطرح کردند. در نهایت یکی از اعضای شورایاری به نمایندگی از تعدادی از ساکنان در جمع شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران مشکلات موردنظر را بیان کرد.

انتهای خبر///
سمیرا حسن
 
 


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز