خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/11/13 8:52:12 AM

به‌راستی مشکل مردم چیست؟ 

آیا مشکل امروز مردم شورای نگهبان و یا قوه قضائیه است که ناجوانمردانه مورد هجمه قرار می‌گیرند؟

به‌راستی مشکل مردم چیست؟


پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده: آیا مشکل امروزه مردم شورای نگهبان و یا قوه قضائیه است که ناجوانمردانه مورد هجمه قرار می گیرند؟

شورای نگهبانی که تاکنون از ناحیه افکار عمومی زیر سوال بوده است که چرا در دوره‌های قبل ، انقلابی و قاطع عمل نکرده است ، تا متاسفانه افرادی بر کرسی نمایندگی مجلس بنشینند که کمترین توجه ای به منافع و مصالح ملی نداشته باشند.

یا اینکه به زعم برخی مشکل از قوه قضائیه است که در این دوره یعنی دوره ریاست آیت الله رئیسی به فضل الهی گل کاشته و امیدواری را به مردم شریفمان باز گردانده است؟

آیا ایجاد تشویش و تردید در ذهن مردم آنهم در آستانه  یوم الله ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز ونیز انتخاباتی که  بکوری چشم دشمنان ملت ایران ، شکوه دیگری از عظمت و اقتدار ایران اسلامی را انشالله به رخ جهانیان خواهد کشید، چه نیت و انگیزه ی مرموزی  بجز خوش رقصی برای دشمنان میهن و انقلاب می تواند تفسیر گردد ؟  

گواه این معنا منافع سیاسی جریان های خاص و بلکه فتنه‌گر و فساد انگیزی است که یا سر در آخور لیبرال دموکراسی و فلسفه غرب و نیز مکرها و حیله های سران کفر و الحاد دارند و یا منافع فک و فامیل و دوستان و آشنایان  هم ولایتی را بر مصالح ملی ترجیح می دهند . از همه مهمتر مروجین فرهنگ بیگانه پرستی که منافع بیگانگان غربی و اروپایی  را گوئیا وکیل مدافع هستند . بیگانگانی که جز به منافع خویش نمی اندیشند و از بازی مذاکره برد برد تنها برد یک طرفه خود را می‌بینند و طرف مقابل را در پی نخود سیاه ، سرگردان و حیران می فرستند.

 به راستی سیاهی دیگ برای چه کسانی باقی مانده است یا چه کسانی با ادبیات گفتگو آن‌هم با دنیای استکبار و استثمار آشنا بوده و یا نبوده اند؟

امروز مردم شریف ما که به حق همیشه سنگ تمام گذاشته و حجت را بر همه مدیران و مسئولان خرد و کلان کشور تمام کرده است ، وقتی ثمره اعتماد و رای خود را در بیکاری فرزندان تحصیل کرده و یا تشکیل خانواده داده خود می بینند و در آتش تورم افسار گسیخته و گرفتاری‌های معیشتی و رفاهی  و دشواری های روزمره زندگی می سوزند ، در خاطر خود وعده های توخالی دوران تبلیغات انتخاباتی را می‌گذرانند و در محاورات روزمره خویش دروغ ها و بلوف زدن های سیاسی و غیر سیاسی طالبان و تشنگان قدرت و پیروان سیاست های شیطانی را بر می شمارند.

چه بسا از اعتماد و رای احساسی و بدون مطالعه خود شرمنده می شوند که چرا به کلاهبرداران سیاست بازی که با موجی از تبلیغات و جنگ روانی ، مشکلات این مردم را موضوعات دون و پستی همچون حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و کنسرت و موسیقی القاء می نمودند؛ اعتماد کردند ؟

 آقای رئیس جمهور !

تا کی اسیر افکار  ناامید کننده و اختلاف برانگیز و مشاوره‌های مرموز چهره‌های ناآشنای پیرامون خود می خواهید باشید ؟

آیا با هجمه به شورای نگهبان ، که در این دوره تا حدودی توانسته است آرزوی ملت را بهتر از قبل پاسخ گفته و بدون هیچ ملاحظه‌ای ، و قطعاً مطابق با اسناد و مدارک موجود، دست طمع کاران بیت المال و قدرت را از رسیدن به موقعیت های اجتماعی و سیاسی کوتاه نموده و بدین‌سان زمینه شکل‌گیری مجلسی را فراهم نماید که در تراز ملت سلحشور و مقاوم و عزتمند ایران ، و تجلی خانه واقعی ملت به نحو شایسته و مطلوب آن بوده باشد ؛ به دنبال چه مقصود و مقصدی هستید ؟

آیا بجای شانتاژ و ایجاد تشویش و تردید در افکار عمومی بهتر نیست ، پاسخگوی عملکرد دو دوره ریاست بر قوه مجریه خود باشید؟ آنهم در مقطعی که مجلس نیز بجای آنکه خانه ملت باشد ، خانه دولت بود .

آقای رئیس‌جمهور! 

شورای نگهبان اگر به زعم شما خطا می رود ، چرا به قوه قضائیه متعرض می شوید ؟ قوه ای که امیدهای خاکستر شده دولت امید را به توده مردم  ، با مبارزه جانانه و نفس گیر بافساد های گوناگون ، که بعضاً سیاست ها و روش های غلط شما متاسفانه دامن زده و بر مردم مظلوم کشورمان تحمیل کرده است ؛ به حق امیدواری را به مردم بازگردانده است  که البته باید از تلاش و مجاهدتهای این عزیزان تشکر و قدردانی نمود .

شاید مشاوران و دوستان شما، از این که در نظرسنجی‌ها اقبال و احترام مردم به خادمان صالح و صادق خویش به ویژه ریاست محترم قوه قضائیه آیت الله رئیسی را می بینند ، حسادت می ورزند و یا شکوه و عظمت تشییع بی نظیر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که بساط فتنه گون برخی دلدادگان به غرب و اروپا را به هم ریخت شما و دوستانتان را آزار می دهد؟ همان ها که از ترس جلوه گری حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، اجازه ندادند تصاویر و بنر هایش زینت بخش و روح افزای  خیابان های پایتخت باشد .

به راستی آیا بهتر نیست به جای آنکه در نشست های مرموزی همچون نشست  سعدآباد و هم نفسی با برخی سران فتنه ، مواضع و افکار و سبک گفتمانی خود را با محور اصلی نظام و انقلاب یعنی منویات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب ؛ تنظیم فرمایید؟ آیا این به مصلحت و منفعت کشور و مردم نزدیک تر نبوده و نیست؟ 

چرا باید با ناباوری مشاهده کنیم که ریاست محترم شورای عالی امنیت ملی کشور با کسانی نشست مشورتی برپا می‌کند که طبق نظر آن شورای محترم ، به دلیل خیانت و فتنه ؛ محکوم گردیده اند؟

چرا اکنون که عملکرد شما و دولتتان ،  اقبال مردم را از شما گرفته است ، به یاد آن آفتاده اید که کشور را نمی توان با یک جناح اداره کرد؟ این در حالی است که دولت شما بیش از ۸۵ درصد کارگزاران و مدیران خرد و کلان کشور را تنها از یک جناح انتخاب کرده است ! تا این که با نهایت تاسف ثمره تلخ این ساز و کار و شاکله اصلاح‌طلبی و یا لیبرالی و تکنوکراتی، را در بدنه جامعه  شاهد باشیم . آیا غیر از این است که این دولت را دولتی در سایه که هرگز پاسخگو نبوده و نیست اداره کرده و می کند ؟

آیا بهتر نبود به همین ملتی که به شما اعتماد کردند و رای دادند، در اداره کشور و رفع مشکلات آن ؛ اعتماد می کردید ؟ تا اینکه به امیدی واهی با دشمنانشان از برجام های نافرجام و مذاکره با آنان سخن می گفتید ؟ و آیا بهتر نبود، به جای وامداری به این و آن و ملاحظات سطحی و ظاهری سیاسی و غیر سیاسی ، خود را وامدار مردمی میدانستید که برای عزت و سربلندی کشورش از بالاترین سرمایه اش، یعنی فرزندان عزیز و جوانان رشیدش گذشته است .

امیدواریم تا دیر نشده است و تا به فضل الهی هنوز زمینه‌هایی برای جبران وجود دارد به جوهره اصلی انقلاب اسلامی بازگردید و شما نیز انقلابی بیندیشید و انقلابی عمل کنید تا فردا روز قیامت بتوانید در برابر پیر سفر کرده و بزرگ معمار انقلاب اسلامی ، امام خمینی (رض) و صاحبان اصلی آن یعنی شهیدان همیشه شاهد، حرفی برای گفتن داشته باشید . که قیامت را بی‌جهت یوم الحسره و یوم الحساب ؛ نخوانده‌اند ! یا حق

انتهای پیام///
منبع؛ فارس


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز