خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1397/09/26 11:38:07 PM

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:

کمانداران اواخر بهمن راهی آمریکا می شوند 

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از اعزام 10 تا 12 کماندار به مسابقات آزاد داخل سالن آمریکا خبر داد و گفت: این تیم با حمایت حامی مالی و هزینه شخصی کمانداران انجام می شود و برنامه دریافت روادید از کمانداران در ارمنستان در حال پیگیری است.

کمانداران اواخر بهمن راهی آمریکا می شوند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ غلامرضا شعبانی بهار با اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت مالی فدراسیون امکان اعزام کمانداران به رویدادها یا تورنمنت های مختلف وجود ندارد اما ما تلاش می کنیم تا کارهایی چون نامه نگاری، ثبت نام، پیگیری دعوت نامه ها و کارهایی از این قبیل را انجام داده و با جلب حامیان مالی حتی بسیار محدود شرایط را برای اعزام برخی ملی پوشان و کمانداران غیر ملی پوش که توانایی مالی حضور در چنین رقابت هایی را دارند، فراهم کنیم.
وی ادامه داد: اگر کارها به همین منوال پیش برود، حدود 12 کماندار زن و مرد در 2 رشته ریکرو و کامپوند 19 و 20 بهمن ماه راهی آمریکا خواهند شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اضافه کرد: البته 2 مسابقه تدارکاتی برای آماده سازی تیم ملی به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هلند در نظر گرفته شده است که اولی مسابقات همبستگی بنگلادش است که اسفندماه برگزار می شود و دومی مسابقات کاپ آسیا به میزبانی تایلند است که چهارم فروردین ماه 98 برگزار خواهد شد.
شعبانی بهار با یادآوری اینکه اردوهای آماده سازی تیم ملی به طور پیوسته تا اعزام به مسابقات قهرمانی جهان هلند و انتخابی المپیک ادامه دارد، گفت: براساس درخواست مربیان درصدد برگزاری یک اردوی آماده سازی دو هفته ای در شهر امیدیه استان خوزستان هستیم زیرا آب و هوای این شهر شباهت بیشتری به کشور بنگلادش و تایلند دارد؛ ضمن اینکه سرما و خشکی هوای تهران، تحرک کمانداران را کاهش می دهد.
وی افزود: همچنین در تلاش هستیم تا یک اردوی آماده سازی برون مرزی برگزار کنیم که بیش از سایر کشورها، چین مورد توجه ما قرار دارد.
 کماندارارن تیم ملی تجهیزات و حقوق دریافت خواهند کرد
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: یکی از مشکلات عمده فدراسیون تیراندازی با کمان همچون سایر فدراسیون ها کمی اعتبار است که مانع از تامین تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران می شود بنابراین ما برای افزایش انگیزه ورزشکاران اعلام کردیم کماندارانی که در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرند، مبلغی به عنوان حقوق و مبلغی برای تامین تجهیزات مورد نیازشان دریافت خواهند کرد.
شعبانی بهار ادامه داد: پیش از شرکت کمانداران در بازی های آسیای جاکارتا نیز به کمانداران متناسب با توانایی مالی فدراسیون حقوق پرداخت کردیم و بخشی از هزینه های آنان برای تهیه تجهیزات را به آنان پرداختیم.
حدود 80 درصد اعتبار سال 97 را دریافت کرده ایم
وی ادامه داد: بیشتر فدراسیون های ورزشی بین 75 تا 83 درصد اعتبار خود در سال 97 را دریافت کرده اند و ما نیز از پنج میلیارد اعتبار سال جاری نزدیک به 80 درصد آن را دریافت کرده ایم.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اضافه کرد: با توجه به در پیش داشتن مسابقات کسب سهمیه المپیک در قالب رقابت های جهانی و آسیایی، برای سال 98 افزایش بین 20 تا 25 درصدی بودجه را خواهیم داشت تا تیم ملی را به مهم ترین رقابت هایی که از اسفند 97 تا شهریور 98 برگزار می شود، اعزام کنیم.
شعبانی بهار با بیان اینکه کمیته ملی المپیک در سال 97 بین 650 تا 670 میلیون تومان به فدراسیون تیراندازی با کمان پرداخته است، گفت: اعتبار مورد نیازمان را با توجه به نزدیکی به المپیک 2020 توکیو اعلام می کنیم و برنامه های ما باید به گونه ای باشد که بتوانیم از آن دفاع کنیم تا در سال 98 شاهد افزایش اعتبار فدراسیون باشیم.
وی اضافه کرد: بیش از 2 و نیم میلیارد بدهی از مدیریت قبلی به ما رسید ولی ما ضمن پیشبرد برنامه ها براساس تقویم ورزشی سال 97 و با صرفه جویی، بیش از 900 میلیون تومان از بدهی ها را پرداخت کردیم.
شعبانی بهار اضافه کرد: همان طور که گفتم کمانداران سال آینده باید در مسابقات زیادی برای کسب سهمیه شرکت کنند و ما به منابع بیشتری نیاز داریم و انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان بیش از گذشته از برنامه های ما حمایت کند.
 تیراندازی با کمان معلولان از فروردین به فدراسیون الحاق می شود
این مدیر ورزشی ادامه داد: براساس مصوبه کمیته ملی پارالمپیک هشت رشته از فدراسیون جانبازان و معلولین جدا و به فدراسیون های مربوطه الحاق شدند و بر همین اساس کمانداران معلول از فروردین ماه سال 98 زیر نظر فدراسیون تیراندازی با کمان فعالیت خواهند کرد.
وی در خصوص کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو گفت: در خصوص پارالمپیک که به نظر می رسد ما نگرانی خاصی نداریم و با توجه به اینکه ما تاکنون پنج سهمیه المپیک به ترتیب در پکن، لندن و ریو داشته ایم امیدواریم کمانداران توانمند ایران به المپیک توکیو نیز راه یابند.
تغییرات مدیریتی در هر فدراسیونی طبیعی است
شعبانی بهار در پاسخ به جابجایی مدیریت در بخش دبیری فدراسیون گفت: این یک تغییر طبیعی و متداول است و هر مدیری مجموعه مدیران بخش های مختلف را براساس تفکرات و برنامه های خود انتخاب می کند.
وی ضمن قدردانی از رضا کیارستمی گفت: وی همچنان در مجموعه فدراسیون فعالیت می کند و قطعا از همکاری و همفکری او استفاده می کنیم اما فدراسیون نیاز به نیرو و انرژی تازه دارد و با توجه به اینکه بهزاد پاکزاد یکی از مدیران موفق فدراسیون تیراندازی با کمان در هیات های استانی است، وی به عنوان دبیر انتخاب شد.
این مدیر ورزشی ادامه داد: پاکزاد مدیر هیات تیراندازی با کمان استان البرز است و سال های سال کماندار بوده و از سوی دیگر مدت ها در کسوت مربی تیم ملی کامپوند را هدایت کرده و هم اکنون نیز به عنوان سرمربی تیم نوجوانان فعالیت می کند.
انتهای خبر ///
منبع؛ ایرنا
 


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز