خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/09/13 11:46:00 AM

سردار سلامی:

حنای آمریکا برای ملت ایران رنگی ندارد 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حنای آمریکا برای ملت ایران رنگی ندارد، گفت: غربگرایان داخلی می‌خواهند نسخه تسلیم ملت ایران را بنویسند.

حنای آمریکا برای ملت ایران رنگی ندارد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز در یادواره 92 هزار شهید بسیجی که در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز در این فضای  ملکوتی و آسمانی که معطر به عطر وجود 92 هزار شهید والا مقام بسیجی میهمان آن ارواح طیبه و درخشان عالم هستی هستیم.

وی با بیان اینکه شهیدان ما حقایق زنده و درخشان افتخارات اسلام و ایران هستند، ادامه داد: ما امروز کهکشانی از ستاره‌های پر فروغ را در آسمان حماسه‌های جاودان اسلام و ایران در اختیار داریم. آنها نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده فداکاری و استقامت و شرف و فضیلت ملت بزرگ ایران هستند.

سرلشکر سلامی افزود: هرکشوری برای یافتن هویت و منزلت از منابعی استفاده می‌کند شهیدان ما منابع بی پایان و خروشان هویت بخش ما هستند آنها به ما جاودانگی ارمغان دادند. آنها به ما یاد دادند که چگونه می‌توان بر شیاطین بزرگ در میدان‌های نابرابر پیروز شد. آنها سندهای زنده وفاداری ما به آرمان‌های بلند و اسلام عزیزمان و رهبران بزرگ انقلابمان هستند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این شهیدان استوانه‌های مستحکم موجودیت و استقلال و آزادی و حیات طیبه ارزشهای اسلام هستند . راز جاودانگی و رمز بقای ملت ما در شکوه شهادت آنان آشکار است.

وی عنوان کرد: شهیدان شما نه فقط مایه سعادت ملت ایران بودند بلکه آنها بودند که تفکر و حقیقت روح جهاد و شهادت را در پیکره امت اسلام زنده کردند و سرزمین های اسلامی را به میدان جهاد علیه طواغیت بدل کردند و راهی نورانی برای مجد و عظمت اسلام ساختند.
 
فرمانده سپاه: امروز به برکت شهیدان شما همه جهان اسلام به میدان جهاد تبدیل شده است و مستکبران مانند مگس‌ها در حال فرار هستند و فرزندان انقلابی امت اسلام در تعقیب آنان هر روز یک مهره سیاسی از دشمن را تشییع جنازه کرده و به گورستان می سپارند.

سردار سلامی گفت: ملت ایران و ملتهای مسلمان سال‌ها است با هدایت‌های رهبر انقلاب در جستجوی نقشه پیروزی خود هستند. با مستکبران که می‌خواهند مانند قبل از انقلاب جهان اسلام را در بردگی خود ببینند اما امروز دیگر آن رویا باطل شده است و شهیدان ما مانند چراغ های پر فروغ آگاهی بخشیدند.

وی افزود: لبنان امروز سرفراز است و حزب الله در مقابل اسرائیل مقتدر و قدرتمند ایستاده است و هرگاه آنها بخواهند حرکتی انجام دهند آن را در نطفه خفه می‌کنند . سوری‌ها از سرزمینشان دفاع می‌کنند و توطئه آمریکا و انگلیس و عربستان را خنثی می‌کنند. عراقی‌ها از حیثیت خود در مقابل این فتنه برانگیزی‌ها دفاع می‌کنند و یمنی‌ها ترس را به درون کاخ های آل سعود وارد کرده‌اند اما ایران پر فروغ می‌درخشد و در بهترین موقعیت خود قرار دارد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در هفته‌های گذشته سیلی مستحکم دیگری را بر صورت استکبار نواخت آنگونه که صورتش 180 درجه برگشت. و سیلی ملت ایرن صورت او را به سمت واشنگتن و تل آویو برگرداند.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در این  فتنه اخیر می خواست سریال شکست‌های خود از ملت ایران را جبران کند. می خواست فشار حداکثری را با حادثه‌ای در درون کشور ما پیوند بزند. در کمین بود و می خواست از این حادثه فرصتی برای خود بسازد و ملت ایران را تهدید کند اما نمی‌دانست که ملت ایران هنرمندان تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها است.

وی اظهار داشت: او فکر می کرد در این اتفاقات ملت در مقابل نظام خود می ایستد البته دشمن دچار زوال عقل سیاسی است و محاسباتش غلط است. اما همه ملت ایران دانستند که هر وقت سیاست دشمن از خارج به داخل نفوذ می‌کند امنیت ایران به خطر می‌افتد. مردم مفهوم حمایت آمریکا از ملت ایران را فهمید و این یک آگاهی محسوس به ملت ایران بخشید که آمریکا برای همه ملت‌های جهان جز فقر و عقب ماندگی خواهان چیز دیگری نیست. آنها می خواهند با محو ملت‌ها به حیات برسند اما امروز این ملت‌ها هستند که آمریکا را به پوسیدگی می‌رسانند و از صفحه جغرافیای سیاسی محو می‌کنند و دیگر حنای آمریکا برای ملت ایران رنگی ندارد.

سردار سلامی عنوان کرد: ما باز هم یک می‌گوییم پیش مرگتان هستیم و خاک پایتان را برای تبریک به صورت می کشیم وفداییان ملت هستیم.

فرمانده کل سپاه افزود: دشمن می‌خواست حلقه های زنجیره استراتژیک خود را در داخل کشور کامل کند و متاسفانه انسان‌های غربگرا که می خواهند ردای غربگرایی و تسلیم در برابر غرب را بر ملت ایران بپوشانند واسطه‌گری بین غرب و‌ملت را بر عهده گرفتد و با غرب در این توطئه خطرناک و جنگ جهانی همراه شدند و می خواهند نسخه تسلیم ملت ایران را بنویسند.

وی گفت: شما در بین ملت ایران جایی ندارید کجا با سختی‌های این ملت همراه بوده‌اید و از شرف و استقلال این ملت دفاع کرده‌اید. کجا باری از دوش این ملت برداشته اید و شما امروز امتداد سیاست‌های دشمن در این سرزمین شده‌اید و حرف‌های دشمن را در بیانیه‌ها می‌نویسید و فضای فکری مردم را آلوده می‌کنید شما فکر می‌کنید در قلب ملت ایران جایگاهی دارید؟

سردار سلامی تصریح کرد: آنروز که مردم ما به میدان انقلاب آمدند شما مشغول آلوده کردن فضای فکر و ذهن جوانان بودید. به دشمنان می‌گویم از خط قرمز ها عبور نکنید. ملت ما هوشیار و آگاه است و صف خود را از سیاست آمریکا جدا کرد و نشان داد چقدر وفادار و با شکوه است. باید به این ملت احترام گذاشت و در مقابل آنها قربانی شد و برای آنها در حد مرگ تلاش کرد. هرگز ملتمان را تنها نمی گذاریم و نمی گذاریم جز لبخند چیزی بر لبان شما نقش ببندد. ما از رهبرمان دستور گرفته ایم که برای مردممان تا سرمد جان فداکاری کنیم. جان ناقابل ما فدای شما.

فرمانده سپاه گفت: رودخانه‌ خروشان این ملت در حال حرکت است و شما می روید تا دشمن را در کرانه های جوشش انقلابیتان محو کنید. ما همه ایران جهانی را به زودی خواهیم دید.

انتهای پیام///
منبع؛ تسنیم


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز