خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/09/12 3:06:56 PM

طائب در جمع دانشجویان اصفهانی:

هدف آل‌سعود این است که جنگ شیعه و سنی ایجاد کند 

حجت‌الاسلام مهدی طائب تصریح کرد: در شرایط کنونی ظهور امکان‌پذیر نیست؛ هدف آل‌سعود این است که جنگ شیعه و سنی ایجاد کند تا جمعیت شیعه با جمعیت یک میلیاردی اهل سنت بجنگند؛

هدف آل‌سعود این است که جنگ شیعه و سنی ایجاد کند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب صبح امروز در جمع دانشجویان اصفهانی اظهار کرد: وظیفه همگانی است که تلاش کنیم تا بیانیه گام دوم تبیین شود، رهبر انقلاب با این میزان از مطالعه در مورد بیانیه گام دوم فرمودند که برای آن زحمت زیادی کشیدم و از همین رو اهمیت آن بیشتر می‌شود.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: بیانیه گام دوم چهار ویژگی دارد؛ نخست اینکه در حال حرکت است و دوم اینکه زمین تثبیت شده است و اساسا اگر زمین سست باشد امکان حرکت بروی آن نیست، کلام مقام معظم رهبری بدین معناست که گام نخست تثبیت شده است.

وی افزود: سوم این که حکیم زمانی که روی زمین راه می‌رود با هدف است و اکنون هم انقلاب با هدف پیش می‌رود؛ چهارم اینکه انقلاب با هدفی آغاز شده و درحال حرکت است، در بیانیه گام دوم، حرکت به سمت مقصد مطرح است و مهم‌ترین هدف بیانیه گام دوم این است که بدانیم هدف انقلاب چه بوده است.

طائب تصریح کرد: هدفی که ارزش دارد برای آن خون داد، زمینه‌سازی ظهور و ممکن‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است که این هدف بسیار ارزشمند است و هدفی است که می‌توان مستضعفان را با آن همراه کرد؛ ممکن‌سازی ظهور دست ماست و طبق آیه قرآن این مورد امکان‌پذیر است و تا قومی نخواهند تغیر ایجاد کنند، تغییری ایجاد نمی‌شود.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار مطرح کرد: خداوند قانون‌گذار است و تنها کسی است که این حق را دارد و این قانون از طریق ابلاغ به پیامبران امکان پذیر می‌کند؛ اگر، ولی خدا یاری شد، قانون خداوند جاری و اجرا می‌شود، اما اگر، ولی خدا در زندان گیر افتاد، امکان ابلاغ به سوی مردم نیست و در این صورت مردم باید به کمک بیایند و یاری کنند.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی ظهور امکان‌پذیر نیست؛ هدف آل‌سعود این است که جنگ شیعه و سنی ایجاد کند تا جمعیت شیعه با جمعیت یک میلیاردی اهل سنت بجنگند؛ با همین هدف بود که تکفیری‌ها ایجاد شدند و برای برطرف شدن این معضلات تنها راه این است که کار از نقطه‌ای آغاز شود که بین سنی و شیعه یکسان است و آن هم قدس است.

طائب در ادامه اضافه کرد: اکنون می‌بینید که شیعه و سنی باهم دیگر با یک هدف در قدس می‌جنگند و از همین رو است که امام راحل فرمود: باید رژیم صهیونیستی از بین برود.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار در ادامه تصریح کرد: ترامپ اعتراف کرد که عربستان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است و اساسا بقای آمریکا در منطقه به بقای رژیم صهیونیستی است و از همین رو در ماجرای خاشقچی، ترامپ چنین اعترافی کرد و می‌بینید که اکنون عربستان در دست آمریکاست.

وی مطرح کرد: یکی از وزرای سابق آمریکا در اوایل آمدن بن سلمان به او که می‌خواست به ایران حمله کند تذکر داد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ایران عرض چندساعت می‌تواند کاری کند که عربستان به ماقبل عصر صنعت برگردد؛ پس هدف نهایی نابودی رژیم صهیونیستی است که اکنون گام اول برداشته شده و پشت مرز‌های فلسطین اشغالی هستیم و راهبرد دوم نابودی این رژیم است.

طائب به گرانی بنزین اشاره کرد و بیان داشت: دولت در حالی به دولت قبلی در مورد گرانی بنزین بد و بیراه می‌گفت که چندین سال بنزین را گران نکرد و در حالی مجبور به گران کردن بنزین شد که دیگر امکان پرداخت یارانه به مردم را نداشت؛ همچنین مصرف سرانه بنزین بسیار بالا بود و بعضا نیمی از سوخت قاچاق می‌شد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار همچنین در مورد اتفاقاتی که اخیرا در عراق رخ داده، گفت: اعلام بازگشایی مرز بوکمال سوریه با عراق شاید برای ما خبر ساده‌ای بود، ولی برای دشمن بسیار اهمیت داشت؛ این راه از عراق تا خود سوریه باز است، به همین دلیل است که دشمن گفت: عراق باید بهم بریزد تا این راه بسته شود، ولی اکنون هم این راه باز است.

وی عنوان کرد: امروز بالاترین وظیفه ما همراه‌سازی است، مردم باید بدانند چه اتفاقی رخ داده است و آتش به اختیار بودن مصداق همین موضوع است.

طائب به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: مجلس آینده باید مجلس جوان و بعد هم رئیس‌جمهور جوان باشد و، چون مردم پای اسلام ایستادند، خداوند هم آن‌ها را یاری خواهد کرد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار افزود: در پی سقوط پهپاد آمریکایی باید جشن ملی اعلام می‌شد، زیرا این هواپیما پیشرفته‌ترین پرنده دنیاست و ۲۰ برابر از یک ماهواره هزینه‌بر است، چون که اطلاعاتی را کسب می‌کند که ماهواره‌ها نمی‌توانند جمع کنند و ویژگی‌های خاص فنی داشته است، ولی موشک ایرانی آن را ساقط کرد.

وی در پایان با اشاره به همین موضوع تاکید کرد: اکنون به جایی رسیده‌ایم که دیگر وقت ضربه زدن و تیر آخر به پیکر دشمن است.

انتهای خبر///
منبع: خبرگزاری فارس


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز