خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/07/06 6:09:36 AM

عضو شورای شهر تهران:

استقبال شورای شهر تهران از نامگذاری مجموعه های ورزشی به نام شهدا 

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جریان آیین رونمایی از تمثال شهید ملکی با ابراز رضایت از فرایند نامگذاری معابر در منطقه 17 تهران گفت: نباید شهدا را مصادره به مطلوب کنیم چون شهدا و ایثارگران به همه اقشار و جریانهای فکری تعلق دارند.در شورای شهر تهران نیز برای نامگذاری معابر به نام شهدا تلاش شده و با رضایت از فرایند کنونی در منطقه17 و نامگذاری مجموعه های ورزشی به نام شهدای عزیز استقبال می کنیم.

استقبال شورای شهر تهران از نامگذاری مجموعه های ورزشی به نام شهدا


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در منطقه 17 تهران حضور یافت تا پس از دیدار با مادرشهید عباس ملکی، در آیین رونمایی از تمثال مبارک شهید حاضر شود.

حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از مجموعه های ورزشی شهید مایلی، سجاد، زمین طهران، با حضور در محله گلچین در آیین رونمایی از تمثال شهید عباس ملکی حضور یافت، وی در حاشیه این مراسم در خصوص ارزیابی و فعالیت های صورت گرفته شهرداری منطقه 17 و شورای پنجم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: مدیریت شهری دوره پنجم به جد پیگیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی بوده و هست. حتما معتقدیم یکی از جلوه های تکریم و حفظ شان و حرمت انقلاب اسلامی، و کسانی که برای آن هزینه داده اند. زنده نگهداشتن یاد شهدا یاد و نام شهدا و خانواده هایشان است.
 
این فرزند شهید در ادامه تصریح کرد: در همین راستا فارغ از نام گذاری هایی که برای معابر داشتیم، تا به امروز تلاش کرده ایم تا بتوانیم در برنامه ها و مراسم های مختلف یاد شهدا ررا به طور ویژه پاس بداریم و به هیچ وجه به دنبال بهره برداری سیاسی از نام شهیدان نبوده ایم.
 
وی تاکید کرد: به نظرم عمده اتفاقی که در این حوزه باید رخ بدهد این است که باید در عین تکریم، تلاش کنیم تا از عزیزانی که جان شان را برای این کشور دادند را مصادره به مطلوب نکنیم. معتقدم شهدا متعلق به همه ایران و این تاریخ هستند. شهدا را به نفع یک جریان سیاسی نباید مصادره به مطلوب کنیم. شهدا جریان ساز بودند و محدود و معطوف به یک محدوده جغرافیایی و دوره تاریخی نیست.
 
نظری گفت: اگر بر این باور باشیم، در کارهایی که می خواهیم خالص و مخلص اقدام کنیم. این حتما در کارنامه عمل مان ثبت خواهد شد. تلاش کرده ایم که در دوره جاری فارغ از نام گذاری که در اماکن و معابر داشتیم تاکنون 40 درصد از نام گذاری های معابر به نام شهدا بوده است. در کنار این تلاش کرده ایم با برنامه های متعدد فرهنگی و با کمک شهرداران و مدیران مناطق، بتوانیم آنچه در توان مدیریت شهری است، در خدمت عزیزان ایثارگر باشیم.
 
وی با استقبال از نامگذاری مجموعه های ورزشی در منطقه 17 به نام شهدا گفت: هیج مانعی برای این کار وجود ندارد و اتفاقا استقبال می کنیم. مشتاقیم که فارغ از معابر، فضاهای شهری نیز به نام این عزیزان مزین شود. در نام گذاری های اخیر نیز صرفا به شهدای انقلاب اکتفا نکرده ایم و در این دوره معابری به نام شهدای هسته ای و مدافعین حرم نام گذاری شده است.
 
نظری در پایان گفت:  با توجه به اینکه منطقه 17 شهدای زیادی دارد، این مسئله باید مورد تاکید بیشتری باشد. مردم شهدا را از خود جدا نمی دانند. هیچ نگاه و جریان سیاسی نباید تصور کند شهدا متعلق به خودش است و متعلق بقیه نگاه ها و جریان فکری نیستند. شهدا برای همیشه چراغ راه ما هستند.
 
انتهای خبر///
سمیرا حسن


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز