خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/07/01 12:59:59 AM

۸ دقیقه تا فینال! 

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در ۴ مبارزه خود مقابل بهترین کشتی‌گیران جهان موفق شد همه آن‌ها را در مدت زمانی کوتاه با امتیاز عالی و یا ضربه فنی از پیش رو بردارد و راهی فینال شود.

۸ دقیقه تا فینال!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز به نقل از ایسنا، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک ۴ مبارزه خود برای رسیدن به فینال قهرمانی جهان را با برد قاطعانه مقابل حریفانش پشت سر گذاشت و موفق شد دومین و آخرین فینالیست کشتی آزاد ایران در قزاقستان نام بگیرد.

یزدانی در مجموع ۴ مبارزه آمار شگفت‌انگیزی از خود بر جای گذاشت و موفق شد ۴ حریف خود را در مجموع طی مدت زمان ۸ دقیقه از پیش رو بردارد و راهی فینال شود، بگونه‌ای که در تمامی مبارزات خود کار حریفان را در همان تایم نخست تمام کرد و نگذاشت کار به ۳ دقیقه دوم کشیده شود.

یزدانی پس از استراحت در دور نخست، برابر اسپینال نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن از پورتوریکو در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان در مدت زمان یک دقیقه و ۲۳ ثانیه در حالیکه ۹ بر ۲ پیش بود موفق به ضربه فنی حریف شد.

یزدانی در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از روسیه به میدان رفت و در همان تایم نخست در حالیکه ۴ بر ۲ از حریف خود پیش بود با ضربه فنی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز برابر مایلز آمینه از سن مارینو در مدت زمان یک دقیقه و ۵۵ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و مقتدرانه راهی فینال شد.

در حالی که همه منتظر برگزاری فینال 86 کیلوی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان بین حسن یزدانی و حریف هندی بودند، صبح دیروز روزنامه تایم آو ایندیا اعلام کرد «پونیا» که قرار بود امروز بعد از ظهر برای انجام مسابقه فینال وزن 86 کیلوگرم مقابل حسن یزدانی قرار بگیرد به دلیل مصدومیت قادر به انجام این کار  نیست.

این کشتی‌گیر در گفتگو با این روزنامه خبر را تایید کرد و حسن یزدانی قبل از اینکه روی تشک حاضر شود، قهرمانی خود را جشن گرفت.

پونیا در این‌باره می‌گوید: «از اولین کشتی احساس مصدومیت داشتم. پای چپ من هنوز گرفتگی دارد. دوست داشتم برای هند یک مدال طلای خوشرنگ بیاورم، اما این اتفاق نخواهد افتاد. تصور من این بود که مصدومیتم بهبود پیدا می‌کند، اما من موفق به این کار نشدم.»

بدین ترتیب داور وسط دست حسن یزدانی را بدون اینکه مبارزه ای برگزار شود، به عنوان برنده فینال بالا برد و دومین مدال طلای جهانی نابغه جویباری مهر تایید زد.

حسن یزدانی دیروز با هیچ کشتی گیری بیش از 2 دقیقه مبارزه نکرد. او 2 مبارزه خود را با ضربه فنی و 2 مبارزه دیگر را با امتیاز عالی به پایان رساند تا با کمتر از 8 دقیقه کشتی گرفتن در 5 مسابقه روی سکوی قهرمانی جهان برود.

انتهای خبر///


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز