خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/06/20 10:28:19 PM

اعلام راهنمای پذیرفته شدگان ممتاز کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 

راهنمای پذیرفته شدگان ممتاز رتبه اول کارشناسی شرکت کننده در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر شد.

اعلام راهنمای پذیرفته شدگان ممتاز کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، راهنمای پذیرفته شدگان ممتاز رتبه اول کارشناسی شرکت کننده در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان گروه غیر پزشکی سال98 اعلام شد.پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانیwww.azmoon.net از نتیجه آن مطلع شوند.

سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولان 3 سال است و به هیچ وجه قابل افزایش نیست، همچنین مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 سازمان سنجش آموزش کشور ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آنکه از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد، به موقع به خدمت اعزام شده باشند.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

پذیرفته شدگان نهایی تمام رشته ها لازم است شخصاً در روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 شهریور ماه 98 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

 

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، تهران شرق، الکترونیکی، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز، خوراسگان، اراک و شهرری برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام به نشانی سایت آن واحد‌ها به شرح ذیل مراجعه کنند.

علوم و تحقیقات به آدرس: www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس: www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس: www.azad.ac.ir

پزشکی تهران به آدرس: www.iautmu.ac.ir

تهران شرق به آدرس: www.iauet.ac.ir

تهران شمال به آدرس: www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس: www.iauec.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس: http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس: www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس: www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس: www.kiau.ac.ir

قزوین به آدرس: www.qiau.ac.ir

قم به آدرس: www.qom-iau.ac.ir

پرند به آدرس: www.piau.ac.ir

بروجرد به آدرس: www.aiub.ac.ir

شیراز به آدرس: www.iaushiraz.ac.ir

اراک به آدرس: www.iau-arak.ac.ir

خوراسگان به آدرس:www.register.khuisf.ac.ir

یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس: www.iausr.ac.ir

* مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به انضمام ریز نمرات دور کارشناسی با قید معدل ضروری است و پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نیستند، باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه کنند.

فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی نامه تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت نام می‌کنند، علاوه بر گواهی نامه و ریز نمرات مذکور باید تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه کنند.

همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از 6 سال از بدو ورود به اتمام رسانده اند، باید تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر 6 سال تحصیل کرده اند، ارائه نمایند.

اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، 6 قطعه عکس 4×3 تمام‌‌رخ که اخیراً تهیه شده باشد (برای مشمولان 12 قطعه)، ، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند.

افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت نام نیستند، (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت هستند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است، مجاز به ثبت نام نیستند. تکمیل و ارائه سایر فرمهای ثبت نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته شدگان قرار داده می شود.

پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز