خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1397/09/02 11:54:37 PM

آغاز ثبت نام کارت المثنی سوخت از امروز 

ثبت نام حضوری مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از طریق مراجعه به دفاتر پلیس+10 از امروز (شنبه) آغاز شده است؛ ثبت نام غیر حضوری نیز از طریق سامانه اینترنتی و نرم افزار موبایل (اپلیکیشن) خدمات دولت همراه از روز دوشنبه (پنجم آذر) امکان پذیر خواهد بود.

آغاز ثبت نام  کارت المثنی سوخت از امروز


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها از تاریخی که بزودی اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت امکان پذیر خواهد بود؛ بنابراین، مالکان وسایل نقلیه فاقد کارت سوخت باید سریعتر نسبت به تهیه کارت سوخت اقدام کنند.
بر این اساس از امروز (سوم آذر) ثبت نام کارت سوخت برای مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت آغاز شده است که تا 24 آذرماه ادامه خواهد داشت.
این روزها قاچاق سوخت به وضعیت نگران کننده ای رسیده است به طوری که سرمایه های ملی توسط قاچاقچیان سوخت به آن سوی مرزها منتقل می شود؛ برای مقابله با این روند، راهکارهای مختلفی پیشنهاد شده که از جمله آنها احیای کارت سوخت است.
بر این اساس، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دیروز (جمعه) با صدور اطلاعیه ای روش های ثبت نام برای دریافت کارت المثنی سوخت برای خودرو یا موتورسیکلت را اعلام کرد.
در روش نخست، ثبت نام مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10 از شنبه (سوم آذر ماه) با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری انجام پذیر است.
در این روش، مالکان خودروهای عمومی دولتی اعم از سواری، وانت و موتورسیکلت و مالکان خودروهای قولنامه ای برای ثبت نام کارت سوخت المثنی، می توانند همانند گذشته صرفا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.
خودروهای نو شماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آنها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه داشته باشند.
روش دوم به صورت مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی ( www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت المثنی سوخت و ثبت اطلاعات است که این سامانه از 5 آذرماه در دسترس عموم قرار می گیرد و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.
در روش سوم با دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت المثنی سوخت است که از پنجم آذر از طریق نسخه های اندروید (Android) و آی.اُ.اس (IOS) از چهار منبع سامانه خدمات دولت همراه (mob.gov.ir)، ایران اپس(iranapps.ir)، کافه بازار (cafebazaar.ir)و اپ استور (appstore.ir)قابل دریافت است.
طبق این اطلاعیه، مالکان خودرو یا موتور سیکلت که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی، کارت اولیه آنها ابطال خواهد شد. بنابراین توصیه می شود فقط افراد فاقد کارت سوخت برای ثبت نام مراجعه کنند.
جدول زمانبندی مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه براساس رقم سمت راست شماره تلفن همراه
 رقم                 روز           تاریخ
۹۹              دوشنبه        ۱۳۹۷/۹/۵
۸۹             سه شنبه      ۱۳۹۷/۹/۶
رقم آخر ۹    چهارشنبه      ۱۳۹۷/۹/۷
رقم آخر ۸    پنجشنبه       ۱۳۹۷/۹/۸
رقم آخر ۸    جمعه            ۱۳۹۷/۹/۹
رقم آخر ۷    شنبه           ۱۳۹۷/۹/۱۰
رقم آخر ۷    یکشنبه        ۱۳۹۷/۹/۱۱
رقم آخر ۶    دوشنبه         ۱۳۹۷/۹/۱۲
رقم آخر ۶    سه شنبه      ۱۳۹۷/۹/۱۳
رقم آخر ۵    چهارشنبه     ۱۳۹۷/۹/۱۴
رقم آخر ۵    پنجشنبه       ۱۳۹۷/۹/۱۵
رقم آخر ۴    جمعه           ۱۳۹۷/۹/۱۶
رقم آخر ۴    شنبه           ۱۳۹۷/۹/۱۷
رقم آخر۳    یکشنبه         ۱۳۹۷/۹/۱۸
رقم آخر۳    دوشنبه          ۱۳۹۷/۹/۱۹
رقم آخر ۲    سه شنبه     ۱۳۹۷/۹/۲۰
رقم آخر ۲    چهارشنبه     ۱۳۹۷/۹/۲۱
رقم آخر ۱    پنجشنبه       ۱۳۹۷/۹/۲۲
رقم آخر ۱      جمعه          ۱۳۹۷/۹/۲۳
رقم آخر صفر    شنبه        ۱۳۹۷/۹/۲۴
 
انتهای خبر///


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز