خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1397/08/28 5:20:50 AM

قاسم پور، طلای کشتی آزاد امیدهای جهان را به گردن آویخت 

«کامران قاسم پور» آزادکار 86 کیلوگرم ایران در فینال این وزن در پیکارهای امیدهای جهان با پیروزی بر حریف روسی خود نخستین و تنها مدال طلا کشتی آزاد و فرنگی ایران را در این مسابقات گرفت.

قاسم پور، طلای کشتی آزاد امیدهای جهان را به گردن آویخت


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان از 25 آبان در بخارست پایتخت رومانی آغاز شد و امشب با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان از ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز شد.
کامران قاسم پور آزادکار جویباری تیم ملی با راهیابی به فینال وزن 86 کیلوگرم، طلسم راه نیافتن نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در این پیکارها را شکست و با کسب مدال طلا، امید را به تیم ملی بازگرداند.
این آزادکار آینده دار تیم ملی در دیدار فینال این وزن مقابل «آرتور نایفونوف» از روسیه با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت.
قاسم پور در مسابقات مقدماتی این وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد «لارس شافله» از آلمان گذشت و در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «عارف اوزن» از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
او در این مرحله «گانخویاگ گانباتار» از مغولستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.
زنگنه برنز گرفت
در وزن 74 کیلوگرم «نوید زنگنه» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل «ماکسیم واسیلی اوگلو» از رومانی با نتیجه 4 بر 3 (ضربه فنی) شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت.
او در این گروه با توجه به حاضر نشدن «اسماعیل عبدالله یف» از جمهوری آذربایجان برنده میدان شد و به دیدار رده بندی راه یافت.
زنگنه لحظاتی پیش در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر صفر از سد «آندرانیک جبرئیلیان» از ارمنستان کشتی گذشت و صاحب مدال برنز شد.
صادقی پنجم شد
در وزن 61 کیلوگرم «ایمان صادقی» دارنده دو مدال طلای جوانان جهان در دور نخست مقابل «بایرجان توربک» از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید و در دور بعد «ارطغرل قهوه چی» از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
صادقی در این مرحله مقابل «گئورگیوس پیلیدیس» از یونان با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در این مرحله مقابل «سان فاوز» از آمریکا و در حالی که در برابر حریف برتری نسبی داشت با ناداوری مسلم داوران با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
آزادکار مازندرانی در دیدار رده بندی برابر «مینگهو لیو» از چین تا لحظات پایانی 3 بر یک از حریف خود پیش بود متاسفانه بر اثر یک غفلت در پایان با نتیجه 3 بر 3 مبارزه را واگذار کرد و پنجم شد.
شهبازی برنزی شد
در وزن 92 کیلوگرم «حسین شهبازی» دارنده مدال طلای جوانان جهان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با «ایلجا ماتوهان» از آلمان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
وی در این مرحله «تاکاشی ایشیگورو» از ژاپن را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. شهبازی در این مرحله مقابل «اصلان بک سوتیف» از روسیه با نتیجه 10 بر 10 مغلوب و به دیدار رده بندی رفت.
آزادکار تهرانی تیم ملی در این مرحله با پیروزی 4 بر 2 مقابل «ایراکلی متسیتوری» از گرجستان مدال برنز را بر گردن آویخت.
تا لحظاتی دیگر «امین طاهری» در دیدار رده بندی وزن 125 کیلوگرم مقابل «کامیل کوچیولیک» از لهستان قرار می گیرد.
در مسابقات پنج وزن نخست این رقابت ها علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.
پیش از این نیز تیم کشتی فرنگی امیدهای ایران نیز در این مسابقات 4 مدال برنز گرفته بود
انتهای خبر///
 
منبع؛ ایرنا
 


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز