خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/04/23 2:40:51 AM

صندلی‌های سالن اصلی تئاتر شهر تا آخر مرداد تعویض می‌شوند/6 میلیارد برآورد هزینه تعمیرات 

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیستم ماشینری تئاتر شهر تاکنون تعمیر شده و تعویض صندلی‌ها نیز تا پایان مرداد انجام خواهد شد و امیدواریم تا اوایل شهریور سالن فعالیت خود را آغاز کند.

صندلی‌های سالن اصلی تئاتر شهر تا آخر مرداد تعویض می‌شوند/6 میلیارد برآورد هزینه تعمیرات


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز، «زهرا نوروزی» سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مراحل بازسازی و مرمت سالن اصلی تئاتر شهر که چند ماهی است که به دلیل تعمیرات تعطیل شده است، در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد:‌ سیستم‌های صوتی و نوری تئاتر شهر از قبل خریداری شده بود منتها در این دوره قرارداد ماشینری و تعویض صندلی‌ها بسته شده است.

وی در ادامه افزود: از اسفند ماه سال گذشته قراردادی بسته شد که البته به دلیل مشغله سالن اصلی تئاتر شهر آغاز به کار نشد منتها از هجدهم اردیبهشت ماه امسال به تدریج بخش‌هایی از سالن اصلی به ما تحویل داده شده و سیستم ماشینری مستقر شد که ما تا پانزدهم مرداد ماه می‌بایست سالن را تحویل دهیم.

نوروزی اظهار داشت: علاوه بر این فعالیت‌ها کارهایی نیز چون کابل کشی و رنگ شدن بخش‌هایی از دیوارها به قرارداد اضافه شد که قبل‌تر در کار نبود به همین دلیل قدری کار بیشتر طول کشید. ما تعهد کردیم که اوایل شهریور ماه سیستم ماشینری و صندلی‌ها را تحویل دهیم.

وی درباره تغییرات صندلی‌ها گفت: صندلی‌ها به شکل و فرم گذشته تغییر کرده است البته پشتی آنها بلندتر و جای نشستن پهن تر شده است اما در نهایت فرم و شکل صندلی‌ها همان به گونه گذشته است که تا آخر مرداد ماه نصب خواهد شد.

نوروزی با اشاره به جلسه‌ای که روز گذشته با شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی داشته‌اند و مطالعاتی که برای محوطه و نمای ساختمان تئاتر شهر انجام داده‌اند، گفت: برای کل این مطالعات محدوده تئاتر شهر، نمای ساختمان، اتاق‌های پشت صحنه سالن اصلی، گریم و رختکن سالن چهارسو قرار است مشاوری از میراث فرهنگی داشته باشیم که هفته آینده مشاور انتخاب خواهد شد. 

وی دراین باره افزود: سپس طراحی آکوستیک کل سالن اصلی و مجموعه را انجام خواهیم داد. 

وی درباره تعمیرات ماشینری تئاتر شهر گفت: تاکنون صحنه‌گردان تئاتر شهر، موتور و دیگر بخش‌های آن بازسازی و تعمیر شده است ولی آیتم دیگری به نام آوانسن که در تئاتر شهر متحرک نبود نیز به دیگر بخش‌ها اضافه شده است، البته این بخش نیز در طرح‌های اولیه پیش بینی شده بود، منتها ایجاد نشده بود که ما آن را در برنامه قرار دادیم.

نوروزی درباره تعمیرات سالن چارسو نیز توضیح داد: سال گذشته نیز ما تعویض کف و صندلی‌های سالن چارسو را در دستور کار قرار دادیم که این اتفاق افتاد.

وی درباره هزینه‌ها و قرارداد تعمیرات سالن اصلی گفت: قراردادی که با خود پیمان کار داشتیم پنج میلیارد تومان بوده ولی ۲۵ درصد هم افزایش داده و حدود شش میلیارد تاکنون برآورد کل دوستان است.

نوروزی ابراز امیدواری کرد که تا اوایل شهریور ماه سالن اصلی تئاتر شهر تحویل مجموعه داده شود. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعمیرات تالار وحدت نیز توسط این بخش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود یا خیر، گفت:‌ تا پیش از این اینطور بوده منتها از بودجه سال ۹۷، به خود بنیاد رودکی سپرده شده به همین خاطر هم دیگر ما مسئول تالار وحدت در این بخش نیستیم.
انتهای خبر///

منبع؛ فارس


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز