خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1397/07/29 10:50:07 PM

برگزاری ششمین کنفرانس بین­ المللی رباتیک و مکاترونیک در دانشگاه علم و صنعت 

ششمین کنفرانس بین ­المللی رباتیک و مکاترونیک، توسط انجمن رباتیک ایران و با حمایت فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، اول تا سوم آبان 1397 در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

برگزاری ششمین کنفرانس بین­ المللی رباتیک و مکاترونیک در دانشگاه علم و صنعت


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، ششمین کنفرانس بین ­المللی رباتیک و مکاترونیک فرصت مناسبی برای شناخت دستاوردهای دانش‌ پژوهان کشور و مقایسه آن با دستاوردهای روز دنیا و فرصتی برای ورود اندیشمندان نوظهور به این حوزه علمی است.
در این کنفرانس علاوه بر ارائه مقالات علمی، آخرین دستاورد های حوزه رباتیک و مکاترونیک در قالب 3 نمایشگاه جانبی ارائه خواهد شد. همچنین نشستهایی در جهت استفاده از ظرفیتها ها و پتانسیل شرکت های خصوصی جهت توسعه صنعت رباتیک برگزار خواهد شد.
ششمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک در محورهای اصلی ربات‌­های پرنده و زیرآب؛ ربات‌­های بیولوژیک؛ رباتیک شناختی؛ ربات­‌های همکار؛ ربات­‌های موازی؛ ربات­‌های کابل؛ سیستم ‌­های کنترل؛ ربات‌های انسان ‌نما؛ سیستم­‌ های هوشمند و رباتیک؛ پایداری ربات­‌ها؛  سیستم‌ های مکاترونیکی؛ شناسایی و مدل­سازی؛ طراحی حرکت و یادگیری؛ مکاترونیک نوری؛ ربات­‌های احتمالاتی؛ ربات­‌های تغییر شکل پذیر؛ رباتیک در توانبخشی؛ کنترل در رباتیک؛ ربات‌های خدمات‌ رسان؛ رباتیک از دور؛ رباتیک در پزشکی؛ بینایی و رباتیک؛ ربات‌­های سیار؛ ربات‌های میکرو و نانو و زمینه‌های پیشرفته در رباتیک و مکاترونیک هوشمند، برگزار خواهد شد.
به موازات ششمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک، مطابق سال‌های گذشته نمایشگاه و مسابقه خلاقیت در راستای ترغیب و تشویق پژوهشگران اعم از دانشجویان، دانش آموزان و صنعتگران، همچنین کمک به گسترش زمینه کاربرد سیستم‌های رباتیک و مکاترونیک در سازمان‌ها و مراکز صنعتی و خدماتی برگزار می شود.
در نمایشگاه خلاقیت این دوره از بیش از 18 طرح ارسالی - که توسط دبیرخانه کنفرانس انتخاب و سپس مورد ارزیابی صاحبان صنعت و شرکت های سرمایه ­گذار قرار گرفته اند - 8 طرح به عنوان طرح های برتر انتخاب شده اند. از میان این طرح ها با توجه به ارزیابی علمی و امکان تجاری سازی آنها، تعدادی از طرح ها به عنوان رتبه های اول تا سوم انتخاب شده اند که ضمن تقدیر از طرح های برتر در مراسم اختتامیه کنفرانس، زمانی برای ارائه ویژگی‌های آنها در میز گرد دوم در نظر گرفته شده تا امکان ایجاد ارتباط موثر بین طراحان و صاحبان صنایع و شرکت های سرمایه گذار فراهم آید.
در بخش ارائه مقالات کنفرانس، از بین 142 مقاله تخصصی که به زبان انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس واصل شد، پس از ارزیابی در 12 گروه تخصصی و با کمک بیش از 360 داور داخلی و بین­المللی، 52 مقاله برای ارائه شفاهی انتخاب شد که در طی 12 نشست علمی در طول کنفرانس ارائه می شوند، علاوه بر آن 55 مقاله نیز به صورت پوستر پذیرفته شده که در روز دوم کنفرانس و در طی یک نشست واحد در معرض ارائه و بازدید علاقه­مندان قرار می‌گیرد.
گفتنی است تمامی مقالات پذیرفته و ارائه شده در این کنفرانس برای نمایه­ شدن به بخش ایران انجمن IEEE ارسال شده تا پس از تأئید، دسترسی به این مقالات در پایگاه IEEE-Xplore امکان­پذیر شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.icrom.ir مراجعه کنند.

انتهای خبر///
 


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز