خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/04/04 4:18:55 AM

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تحریم های جدید آمریکا تبلیغاتی است  

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ترامپ ابله ابلاغیه خبیثانه ای امضا و اعلام کرد که هشت سردار عزیز مایه افتخار سپاه ما را زیر تحریم بردند، این کارها بیشتر کار تبلیغاتی است.

تحریم های جدید آمریکا تبلیغاتی است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز، نصرت‌الله لطفی در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به تاریخچه و دلیل نامگذاری این هفته، اظهار کرد: ناقض حقوق بشر می‌شود طرفدار حقوق بشر؛ امروز می‌طلبد در این راستا روشنگری بیش از پیش انجام شود، این موضوع ذیل وظیفه دشمن شناسی است.وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم بحث بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را با دیدگاه فرامرزی پیش ببریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز بیش از همیشه در  جنگ روانی، تبلیغی و اقتصادی از سوی امریکا علیه ایران هستیم.

وی سپس گفت: اقدامات ضد بشری امریکا محدود به یک هفته یا حتی سال‌های اول انقلاب نیست. از سال ۱۳۳۲ تا به امروز انواع جنایت ها را انجام داده است.

لطفی گفت: در نیمه دوم قرن بیست حداقل صد کشور را می توانیم نام ببریم که به نوعی تحت فشار، حملات، تهاجم، کودتای نظامی، ترور سیاستمداران و کشتار مردم توسط آمریکا هستند.

وی تاکید کرد: در فرمایشات حضرت آقا هفتم و دوازدهم تیر را اعلام کردند. از ماجرای حزب جمهوری اسلامی تا سرنگونی هواپیمای مسافربری ما را در نظر داشتند. ما روز ششم تیر را هم در نظر داریم که روز ترور حضرت آقا هم هست.

لطفی در ادامه گفت: امسال باید شعار و عنوان بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را از منظر ترور و تحریم تکمیل کنیم. خودشان گفتند با حداکثر تحریم‌های ممکن علیه ایران اقدام کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات خارجی دشمن؛ شاهد اقدامات عوام فریبامه در داخل کشور هستیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپس گفت: در برجام اثبات شد نمی شود به دشمن دل بست، از این منظر به هموطنان بصیر و فهیم خودمان می توانیم به عنوان مثال تحریم کوبا را مثال بزنیم.

وی افزود: قطعا ملت ایران الگوی مقاومت در دنیا است؛ اما می‌توانیم از ده‌ها کشوری که مورد آماج حملات آمریکا بودند مثال بزنیم مثل ویتنام.

لطفی همچنین گفت: براساس آثار سوء مدیریت و تحریم ها مردم با سختی معیشت روبه‌رو هستند؛ بدبینانه ترین تورم در ایران ۴۰۰ درصد است ؛ اما در ویتنام بالای ۹۰۰ درصد بود، پس می توان ایستادگی کرد.

وی گفت: این هفته را با تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید آغاز می کنیم. در تمامی استان‌ها ستادهای استانی داشته‌ایم. از ظرفیت نمازهای جمعه سراسرکشور استفاده می‌کنیم. بزرگداشت ۱۰۸ شهیدو هزاران مصدوم واقعه سردشت را خواهیم داشت. بزرگداشت شهید صدوقی را انجام می دهیم و در ادامه بزرگداشت شهدای هواپیمای ایر باس ایرانی  و عطر افشانی و گلباران مزار شهدای مظلوم هفتم تیر را خواهیم داشت.

وی به برگزاری نمایشگاه، جشنواره فیلم کوتاه، سلسه همایش‌ها و تلاش بسیجیان برای بزرگداشت این هفته نیز اشاره کرد.

لطفی همچنین در پایان با اشاره به اعمال تحریم های جدید امریکا علیه ایران گفت:  ترامپ احمق و ابله ابلاغیه  خبیثانه ای امضا و اعلام کرد که هشت سردار عزیز مایه افتخار سپاه ما را زیر تحریم بردند. این ها بیشتر کار تبلیغاتی است. دفتر مقام معظم رهبری می شود هدف تحریم آمریکا؛ این کار  ترامپ ابله است، بنابر این باید روی این موضوع تحریم بیش تر کار کنیم.
انتهای خبر///

منبع؛ ایسنا
 


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز